Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού | Hellenic Culture Centre

 

 

Διεθνές Σχολείο Ελληνικής Γλώσσας και Πολιτισμού στη Σαντορίνη

από το ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

www.hcc.edu.gr

 

Μετά από 21 χρόνια διδασκαλίας της ελληνικής ως ξένης γλώσσας στην Ικαρία, στη Λέσβο και στην Αθήνα, βρισκόμαστε πλέον σε ένα νέο μέρος. Από το 2014, τα καλοκαιρινά μαθήματα ελληνικής γλώσσας και πολιτισμού του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού γίνονται στην πανέμορφη Σαντορίνη, με την υποβλητική ατμόσφαιρα του ηφαιστειακού τοπίου, και συγκεκριμένα στο γραφικό Μεγαλοχώρι με τα γεμάτα φως κυκλαδίτικα χρώματα.

Μια παρέα ανθρώπων από όλον τον κόσμο μιλά και εκφράζεται στα ελληνικά, τραγουδά, χορεύει και συμμετέχει στα πολιτιστικά δρώμενα του νησιού με κέντρο τη γνώση, το σεβασμό και την αγάπη για την ελληνική γλώσσα και τον ελληνικό πολιτισμό. Το κέφι της ελληνικής παράδοσης αλλά και το ανήσυχο πνεύμα της σύγχρονης Ελλάδας θα ζωντανέψουν μέσα από ήχους και λέξεις ελληνικές που εκφράζουν διαχρονικές και πανανθρώπινες αξίες με το δικό τους ξεχωριστό χρώμα.

 

photo comp 2

 

«Όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια, ο θεός γελάει!» 😊

Λόγω της κρίσης COVID-19 το θερινό Διεθνές Σχολείο Ελληνικής Γλώσσας και Πολιτισμού στη Σαντορίνη θα προσφέρει μόνο ιδιαίτερα μαθήματα μαζί με όλες τις σχετικές πολιτιστικές δραστηριότητες. Ελάτε με τους  φίλους και τους συγγενείς σας και απολαύστε αποκλειστικές υπηρεσίες! Ιδιαίτερα μαθήματα ελληνικής γλώσσας θα προσφέρονται καθ’ όλη τη διάρκεια του 2021 για όσες ώρες επιθυμείτε. Δημιουργήστε το δικό σας ευέλικτο πρόγραμμα Γλώσσας και Διακοπών!

ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ

  • Εντατικά Προγράμματα Νέας Ελληνικής για μη φυσικούς ομιλητές διάρκειας μίας εβδομάδας (20+7 ωρών): Το πρόγραμμα λαμβάνει χώρα από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9:00 έως τις 13:30 ή από τις 11:30 έως τις 16:30. Τα δίδακτρα περιλαμβάνουν ένα διαδραστικό υπαίθριο εργαστήριο διάρκειας 7 ωρών, που λαμβάνει χώρα κάθε Σάββατο. Γλώσσα εργασίας: Ελληνικά (όλοι οι καθηγητές μιλούν τουλάχιστον δύο ξένες γλώσσες, αν χρειαστούν). Δείτε εδώ για τις ημερομηνίες έναρξης, τα επίπεδα και τα δίδακτρα.
  • Ιδιαίτερα μαθήματα ελληνικής γλώσσας, σχεδιασμένα ανάλογα με τις ανάγκες του μαθητή. Γλώσσα εργασίας: Ελληνικά (όλοι οι καθηγητές μιλούν τουλάχιστον δύο ξένες γλώσσες, αν χρειαστούν). Δείτε εδώ για τα δίδακτρα για το ιδιαίτερο μάθημα.
  • Ταχύρρυθμα προγράμματα εκμάθησης της Ελληνικής γλώσσας για αρχάριους (crash course 2 ωρών). Για τους επισκέπτες της Σαντορίνης που θέλουν να έρθουν σε μια πρώτη επαφή με τη μαγεία της ελληνικής γλώσσας.
  • Μενού Δραστηριοτήτων: Γνωριμία με την πλούσια τοπική ιστορία και τις παραδόσεις του Αιγαίου, κατανόηση του σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού. Γλώσσα εργασίας: Αγγλικά και Ελληνικά. Οι  μαθητές των Εντατικών Προγραμμάτων Νέας Ελληνικής Γλώσσας μπορούν να επιλέξουν δραστηριότητες από το Μενού με μειωμένο κόστος. Οι προγραμματισμένες δραστηριότητες πραγματοποιούνται ανάλομα με τον αριθμό των συμμετεχόντων. Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες.

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ

Για τη Σαντορίνη δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Έχει ανακηρυχθεί το ομορφότερο νησί της Μεσογείου και ένα από τα δέκα ομορφότερα μέρη στον κόσμο, με τοπίο που θα σας κόψει την ανάσα.

Το Μεγαλοχώρι βρίσκεται σε απόσταση 7 χμ. από τα Φηρά, την πρωτεύουσα του νησιού. Έχει διατηρήσει το παραδοσιακό του χρώμα και είναι ένα από τα λίγα χωριά που χαρακτηρίζονται, και τυπικά, ως παραδοσιακά. Περιτριγυρίζεται από αμπελώνες και είναι γεμάτο με εκκλησίες με δαντελένια καμπαναριά και με άσπρα σπίτια σε στενά δρομάκια.

Το Μεγαλοχώρι είναι πολύ κοντά στον Πύργο και στο Εμπορείο. Και τα τρία χωρία δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς τουριστικοί προορισμοί, είναι ήσυχα ακόμα και τον Αύγουστο, και προσφέρουν πολλές επιλογές για διαμονή και φαγητό σε χαμηλές τιμές.

Θα βρείτε το σχολείο μας στη δεύτερη είσοδο του χωριού, απέναντι από την παραδοσιακή ταβέρνα του Γερομανώλη.

photo comp 4

 

   

ΔΙΑΜΟΝΗ

Οι μαθητές διαμένουν σε άλλα ξενοδοχεία και πανσιόν με ειδικές μειωμέμνες τιμές. Ζητήστε μας τον κατάλογο με τα προτεινόμενα καταλύματα για τους μαθητές μας.

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ


Το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού εξειδικεύεται στη διδασκαλία της ελληνικής ως Ξένης και ως Δεύτερης γλώσσας από το 1995. Στόχος του είναι η προβολή της ελληνικής γλώσσας και του ελληνικού πολιτισμού και η ανάπτυξη γλωσσικών και διαπολιτισμικών δεξιοτήτων σε όλους τους πολίτες στο πλαίσιο της πολυπολιτισμικής πραγματικότητας.

Ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1995 από το νησί Ικαρία, όπου διοργάνωνε με επιτυχία επί δέκα χρόνια ένα από τα πρώτα καλοκαιρινά σχολεία για ελληνικά στην Ελλάδα, με μαθήματα ελληνικών, πολιτιστικές δραστηριότητες αλλά και σεμινάρια καθηγητών που διδάσκουν την ελληνική ως ξένη γλώσσα, και συνέχισε τη δράση του στην Αθήνα, όπου τώρα εδρεύει, αλλά και σε επιλεγμένα μέρη της ελληνικής περιφέρειας και του εξωτερικού (Λέσβος, Βρυξέλλες).

Η κατάρτιση διδασκόντων στη διδακτική μεθοδολογία συμπληρώνεται με σεμινάρια εξειδίκευσης στη Διαπολιτισμική εκπαίδευση, στην Εκπαίδευση ενηλίκων και στην Εκπαίδευση για την Ειρήνη.

Το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού στελεχώνεται από έμπειρο και εξειδικευμένο διδακτικό προσωπικό (φιλολόγους, γλωσσολόγους, μεταφραστές ) καθώς και από ειδικούς συνεργάτες (νομικούς, οικονομολόγους, κοινωνικούς ανθρωπολόγους, κοινωνιολόγους, πολιτικούς επιστήμονες), οι οποίοι εργάζονται στους τομείς της διδασκαλίας και της έρευνας. Συνεργάζεται με αντίστοιχους φορείς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και συμμετέχει σε εθνικά, ευρωπαϊκά και διεθνή προγράμματα.

 

Bring lessons to Life through Drama techniques

Bring lessons to Life through Drama techniques

Description of the Course

A teacher training course for all primary, secondary and adult educators who wish to update their knowledge on teaching strategies, share enjoyable and effective theatrical techniques with colleagues from other countries and practice many drama activities in the students’ role.

The Hellenic Culture Centre (HCC) has been awarded the Best Practice for Quality Care GINGO AWARD 2012 for the course “I Teach Greek”. It has been a well-known Teacher Training Centre in Greece since 2000 and is the first EUROLTA Teacher Training Centre in Greece to certify Foreign Language teachers through the ICC-International Language Network http://www.icc-languages.eu/teacher-training/eurolta.

The course is offered in English, but its content can be adapted into any other language, provided that participating organisations can bring a teacher/interpreter.

Participants will receive preparatory information before arriving and will be invited to form an online community at the end of the course. We require you to bring and share samples of learning materials and textbooks you use across the curriculum, so that the course will have a practical character. The online community will enable participants to exchange didactic materials and teaching strategies as well as project proposals and useful ideas for promoting effective and fun learning in different European countries.

i1

Short Description

This unique in-depth one-week course shows you how to use drama games and strategies to engage your students in learning across the curriculum. Drama expert David Farmer guides you through activities which can be applied to sciences, history, geography, literacy, mathematics, citizenship and the arts, in primary, secondary and adult education. There will be ample time to explore a wide range of theatrical approaches, to discuss common issues with colleagues and devise practical solutions. You will come away with a folder full of effective plans guaranteed to liven up your lessons.

Target Groups

-Teachers of any language, teachers of Sciences, Mathematics, Physics, Chemistry, Geography, History, Literacy, Basic Skills, Religion and Ethics, Citizenship, Arts, and other subjects

-in primary and secondary schools, in VET centres, in NGOs, in Higher Education Institutions.

Organisers and managers of teacher training courses

Directors and managers of schools

Trainers, managers, social workers in Cultural Organisations

Adult Educators in second chance schools

Youth Workers in NGOs

So if you are working in:

  • a school/institute/educational centre

  • an adult education school/institute/centre

  • a non-profit organisation, association, NGO

  • an organisation working with migrant groups/ethnic minorities

  • a cultural organisation, library, museum that organizes educational programmes

  • a higher education institution (including those providing educational opportunities for adults)

  • a school for young and adult learners with special needs

  • a public or private, small, medium or large enterprise (including social enterprises) that has or want to organize an education department

  • a social partner or other representative of working life, including chambers of commerce, craft/professional associations and trade unions that offer training to their members

you are welcome to join the course!

i2

Learning Outcomes

At the end of the seminar, participants are expected to have acquired the knowledge and skills that will enable them to:

- select the drama strategies suitable for organising an efficient course

- adjust, produce, apply and evaluate the appropriate theatrical tools

- cooperate with each other and exchange teaching experiences, ideas and materials on using drama techniques in the classroom

- become aware and cope with different practical problems in using theatrical techniques

-improve the motivation of their learners and overcome monotony in lessons

-guide, direct, and improve their learners’ drama skills

-become inspired on how to develop their own drama/theatrical skills through non-formal learning methods

- develop a virtual collaboration platform for dissemination and networking in order to develop future KA1 and KA2 partnerships and projects.

- have a thorough insight about different educational systems

Trainers: David Farmer, the main trainer, inspires, motivates and educates teachers about the power of drama to transform learning. Following a stand-out career as a theatre director and producer of shows and workshops for young people across the world, he is an in-demand speaker, trainer and writer. His online course Drama Games for Language Teaching won the Best Resource for Teachers Award from the English Speaking Union. He is the author of several best-selling books on drama including 101 Drama Games and Activities and Learning Through Drama in the Primary Years.

Ifigenia Georgiadou, the co-trainer, Director of the Hellenic Culture Centre, is an experienced teacher trainer and researcher on language teaching and learning and a certified EUROLTA Master Trainer. Author of 5 books and many articles on language teaching. Coordinator of EU research projects, Evaluator - expert in the National Organization for Certification of Adult Educators and the EU National Agencies in Greece. Member of the Board of the International Language Network ICC.

COURSE PROGRAMME

Day 1 (13.00-21.00)

  • Introduction of participants and their organisations. Getting to know each other

  • Introduction of the trainers and the course programme

  • Participants’ needs and expectations (educational contract)

  • Collecting learning materials from each country and checking the curriculum demands at every educational level

  • Presentation of Santorini Island: history, geology, culture

  • International buffet: an intercultural activity based on every represented country’s foods and drinks

  • Evaluation of the day

Day 2 (09.00-18.30)

  • Participants’ needs and expectations (educational contract)

  • Team building activities and ice breakers to be used in the classroom

  • Identifying the characteristics, needs and expectations of our learners

  • Introduction to the use of theatrical /drama techniques in a class

  • Developing our own theatrical skills

  • Cultural experiential activity: walking tour through Megalochori village and its famous Caldera

  • Evaluation of the day

Day 3 (09.00-18.30)

  • Introduction to drama strategies and tools (for language teaching, science teaching, arts, history, geography, citizenship and other subjects)

  • Individual and group work: Planning real lesson plans across the curriculum using drama techniques. Hands-on workshop.

  • -Presentation and exchange, lessons learned

  • Cultural experiential activity: ceramic workshop

  • Evaluation of the day

Day 4 (09.00-18.30)

  • Introduction to drama strategies and tools (for language teaching, science teaching, arts, history, geography, citizenship and other subjects)

  • Individual and group work: Planning real lesson plans across the curriculum using drama techniques. Hands-on workshop.

  • Presentation and exchange, lessons learned

  • Cultural experiential activity: Visit to Oia, Santorini’s gem

  • Evaluation of the day

Day 5 (09.00-18.30)

  • Introduction to drama strategies and tools (for language teaching, science teaching, arts, history, geography, citizenship and other subjects)

  • Individual and group work: Planning real lesson plans across the curriculum using drama techniques. Hands-on workshop.

  • Presentation and exchange, lessons learned

  • Cultural experiential activity: Lost Atlantis Experience Museum

  • Evaluation of the day

Day 6 (09.00-18.30)

  • The selection and evaluation of drama techniques, good practice examples

  • Individual and group work: Planning real lesson plans across the curriculum using drama techniques. Hands-on workshop.

  • Challenges and solutions. Presentation of participants’ remarks, thoughts and conclusions

  • Cultural experiential activity: presentation of Greek Music and singing lesson

  • Evaluation of the day

Day 7 (09.00-18.30)

  • Presentation of the Reflection Diary

  • Evaluation of the course through theatrical techniques

  • Farewell activities to be used in your classroom

  • Creating an online community/network

  • Certificates and awards

  • Cultural experiential activity: visit to the Folklore Museum in Fira

 

 i3

Competences tackled

- Ability to select the theatrical strategies and drama tools suitable for an efficient course

- Ability to adjust, produce, apply and evaluate the appropriate drama activities for a fun course

- Ability to cope with different practical problems in organising the drama activities, through the exchange of experiences, ideas and materials with colleagues

- Intercultural skills through varied cultural and intercultural activities

Dates of the Course

24-30/5/20

8-14/11/20 (Other dates will also be announced)

A 7-day/ 56-hour training course, a unique training and cultural experience in one of the most beautiful islands in the world, Santorini, Greece!

This course can also be organised on any other dates in Santorini or Athens, Greece, for groups of at least 7 teachers.

Methodology / Didactics

Competence oriented approach

The course is based on the principles of participatory adult education, by embodying participants' experiences and fostering the exchange of their ideas, proposals and materials. Its focus is not merely on the didactic aspect of drama games and strategies but also on the participants' social and cultural knowledge gained through education and teaching to different target groups throughout Europe. During the course, the following techniques will be implemented: working in subgroups and pairs, role playing, guided conversation, brainstorming, drama and experiential activities.

Participants will also be given hand-outs, original materials, lists of drama strategies and websites for more drama teaching tools.

Blended learning modalities

Teachers will share ideas and experiences on using theatrical techniques and strategies in teaching and learning through a dedicated Facebook group or / and a Moodle platform.

Preparation

Before the course, participants will be asked to bring materials and describe the institution they work for, the basic characteristics of their learners, and their own professional background. It is also required to bring and present samples of the didactic material they use (books across the curriculum in digital format or hard copy) and other tasks they have to do with their learners. Participants will receive information for the course group (trainers, organisers and organising institution, other participants). Organisers will be responsible for sending all the necessary information regarding the venue and the trip.

Follow-up

Upon completion of the course, participants will be encouraged to form an online community on a platform, which will function as a meeting point. Within this network, they will be able to exchange didactic materials, information on teaching through drama today in Europe as well as recent publications on the topic .They will be able to exchange ideas for promoting the use of drama in teaching throughout different European countries. They will also be invited to participate in more KA1 or KA2 projects. The course also includes microteaching sessions by the participants. During these, participants will have the opportunity to assess the language games to be presented by applying the techniques of observation, interviewing and group discussion. Participants will also be given hand-outs, original materials, lists of language games and websites for teaching tools.

Quality Management

European dimension guaranteed

Participants of at least two nationalities should participate in this teacher training course, allowing the exchange of ideas and experiences from different educational contexts.

Validation

Assessments and evaluation methods

The HCC’s evaluation forms and practices as well as continuous support through emailing, educational platform and social media use ensures that learning outcomes are validated. After registration participants will receive a pre-course questionnaire which will let the trainers know participants’ teaching background. Before the beginning of the course a list of drama games and books will be suggested.

Participants will also be asked to present themselves and their institution, as well as their learners and their culture through local food and drinks. The presentation will be available on a Moodle platform or on a closed Facebook group. It will be used during the first meeting, but it will also be available online to the other participants so that they can have a preliminary knowledge of the group they are going to be part of.

Participants will receive information about Greece and Santorini in order to prepare themselves for a new cultural experience. The trainers will stay in contact through e-mail with participants and support them in implementing the didactic materials they have taken from the course. The HCC support teachers to use, adapt and assess a range of tools which have been created and piloted by its teachers, so that they can be used for students in different contexts.

At the end of each day an assessment using drama tools will be applied. At the end of the course there will be an evaluation method based on theatrical techniques as well.

Validation system provided

The achievement of the learning outcomes is largely related to the methodology implemented, which in our case is the outcome of wide research in the field of drama strategies in the classroom on a theoretical and practical level.

During the course, the following assessment and evaluation techniques are implemented: questionnaires, focus group, project work, and experiential/drama assessment activities.

Certification

Certificate of Attendance by the Hellenic Culture Centre, stamped and co-signed by the trainers

Organisation

Where to apply

HELLENIC CULTURE CENTRE www.hcc.edu.gr

Participation Costs

Training fee: 490 euro per participant

Organisational costs: 100 euro per participant

Total cost: 590 euro per participant (includes training, local transfer for the outdoor course activities and the cultural activities)

Lunch will be organized by the Hellenic Culture Centre as the group has to be on time for the after- lunch activities

The organiser HCC will take care of the accommodation and food for all participants as a group, so that we can get better prices and organise everything to be on time for every session

Food: 45-55 euro/ day (total cost: 350 euro)

Accommodation: 50-55 euro/ day for a single room and 65 euro/ day for a double room.

TOTAL COST + - 1350 euro/ person

Airplane Tickets will be issued by the participants

 

Country of the Institute

GREECE

Where to apply

Email to Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Institute Website

www.hcc.edu.gr

Contact Person

Ifigenia Georgiadou Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων

ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Hellenic Culture Centre

Η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων είναι σημαντική για εμάς!

Αφιερώστε λίγο χρόνο για να διαβάσετε την παρούσα Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (στο εξής «Πολιτική») και να ενημερωθείτε για τον τρόπο με τον οποίο το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού Hellenic Culture Centre ως εκπαιδευτικός και πολιτιστικός οργανισμός που εδρεύει στην Αθήνα επί της οδού Αργυροκάστρου 2-4, 11362, Τηλ. 6944105484, ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  (εφεξής καλούμενη «το HCC» ή «εμείς» ή «μας»), λειτουργώντας ως Υπεύθυνος Επεξεργασίας, συλλέγει, αποθηκεύει, χρησιμοποιεί και εν γένει επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα σας όταν επισκέπτεστε, εγγράφεστε ή χρησιμοποιείτε το δικτυακό τόπο www.hcc.edu.gr ή άλλους δικτυακούς τόπους τους οποίους διαχειρίζεται όπως οι http://learn-greek-kaleidoskopio.com , http://santoriniculturalactivities.com, http://online-greek.gr και άλλοι.

Για οποιαδήποτε απορία σας μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

1. Λίγα λόγια για τον ιστότοπο hcc.edu.gr

Ο ιστότοπος  www.hcc.edu.gr αποτελεί τον διαδικτυακό τόπο του HCC. Μέσω του ιστοτόπου αποκτάτε πρόσβαση σε εύρος υπηρεσιών που σας παρέχει το HCC, όπως η πληροφόρηση σχετικά με θέματα εκμάθησης και διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας και θέματα πολιτιστικών δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων, η αποστολή ενημερωτικού/ διαφημιστικού υλικού (newsletter).

2. Τι είναι τα προσωπικά δεδομένα;

Ο όρος «προσωπικά δεδομένα», αναφέρεται σε πληροφορίες φυσικών προσώπων, όπως ονοματεπώνυμο, ταχυδρομική διεύθυνση, ηλεκτρονική διεύθυνση, τηλέφωνο επικοινωνίας, κ.ά., οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προσδιορίσουν την ταυτότητα ενός χρήστη ή επισκέπτη του ηλεκτρονικού ιστοτόπου, εφεξής «Προσωπικά Δεδομένα ή Δεδομένα».

3. Τι είναι η Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων;

Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων είναι η συλλογή, καταχώριση, οργάνωση, αποθήκευση, προσαρμογή, μεταβολή, ανάκτηση, αναζήτηση πληροφοριών, χρήση,  διαβίβαση σε τρίτους, διάδοση, συσχέτιση, συνδυασμός, περιορισμός, διαγραφή και  καταστροφή Προσωπικών Δεδομένων, που πραγματοποιείται με ή χωρίς τη χρήση αυτοματοποιημένων μέσων, σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα ή σε σύνολα δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

4. Ποια Δεδομένα σας συλλέγουμε και για ποιους σκοπούς;

Μπορείτε να επισκέπτεστε τον ιστότοπο μας www.hcc.edu.gr χωρίς να παρέχετε Δεδομένα σας. Σε αυτή την περίπτωση, ο διακομιστής Ιστού αυτόματα συλλέγει περιορισμένο αριθμό συγκεκριμένων πληροφοριών απαραίτητων για τη λειτουργία και την αξιολόγηση του ιστότοπου. Αυτές οι πληροφορίες περιλαμβάνουν:

  • τη σελίδα από την οποία συνδέθηκε ο χρήστης
  • την ημερομηνία και την ώρα της αίτησης εμφάνισης σελίδας
  • τη διεύθυνση του Πρωτοκόλλου Ίντερνετ (IP) που χρησιμοποιεί ο υπολογιστής του χρήστη για να λαμβάνει πληροφορίες
  • τον τύπο και την έκδοση του φυλλομετρητή ιστού
  • το όνομα και το μέγεθος του αρχείου που ζητά ο χρήστης

Αυτές οι πληροφορίες μάς βοηθούν να αξιολογήσουμε τις υπηρεσίες πληροφόρησης και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά γι’ αυτόν το σκοπό. Οι πληροφορίες αυτές δεν χρησιμοποιούνται με σκοπό να αναγνωριστούν οι επισκέπτες του ιστοτόπου. Καμία από αυτές τις πληροφορίες δεν θα αποκαλυφθεί σε άλλους δημόσιους φορείς ή σε μεμονωμένα άτομα.

Οι μόνες πληροφορίες που θα χρησιμοποιηθούν για την αναγνώριση των χρηστών είναι αυτές τις οποίες οι χρήστες δίνουν οικειοθελώς, όταν καταχωρίζουν μια ερώτηση ή ένα σχόλιο, ή όταν εγγράφονται σε ένα τμήμα ή κάνουν κράτηση για μια πολιτιστική δραστηριότητα. Οι πληροφορίες χρησιμοποιούνται μόνο για τη διαδικασία απάντησης στην ερώτηση ή το σχόλιο του χρήστη, ή για την παροχή υπηρεσιών εγγραφής στα ενημερωτικά μας δελτία (newsletters). Αυτές οι πληροφορίες δεν δημοσιοποιούνται παρά μόνον στο εξουσιοδοτημένο για την ικανοποίηση του αιτήματος του χρήστη προσωπικό.

  • Δήλωση στοιχείων στη φόρμα επικοινωνίας
    Τo HCC παρέχει στους διαδικτυακούς επισκέπτες του μέσω της ιστοσελίδας του -www.hcc.edu.gr τη δυνατότητα επικοινωνίας συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα επικοινωνίας με το όνομα, τη διεύθυνση e-mail τους καθώς και του θέματος επί του οποίου επιθυμούν να ενημερωθούν. Στην περίπτωση αυτή, το HCC συλλέγει και χρησιμοποιεί τα ως άνω δεδομένα που έχει υποβάλει ο χρήστης, προκειμένου να απαντήσει στο ερώτημα ή σχόλιό του και για κανέναν άλλο σκοπό.

5. Για ποιο σκοπό επεξεργαζόμαστε τα στοιχεία σας;

Η συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων που γίνεται αυτόματα από τον διακομιστή του Ιστού έχει αποκλειστικό σκοπό την αξιολόγηση των υπηρεσιών πληροφόρησης του συγκεκριμένου ιστοτόπου.

Τα προσωπικά δεδομένα που οικειοθελώς παρέχετε ως επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδα www.hcc.edu.gr όταν καταχωρίζετε μια ερώτηση ή ένα σχόλιο, ή κάνετε κράτηση για μια εκδήλωση ή κάνετε εγγραφή για περαιτέρω επικοινωνία μαζί μας, συλλέγονται και χρησιμοποιούνται μόνο για τη διαδικασία απάντησης στην ερώτηση ή το σχόλιό σας, ή για την παροχή υπηρεσιών εγγραφής.

Το Κέντρο συλλέγει και επεξεργάζεται πληροφορίες ανεξάρτητα από τον ιστότοπο και για άλλους σκοπούς, όπως όταν τα άτομα εγγράφονται σε ένα μάθημα, υποβάλλουν αίτηση για πρακτική άσκηση, ζητούν κάποια υπηρεσία που παρέχεται από το Κέντρο, υποβάλλουν περιλήψεις και έγγραφα για συνέδρια που διοργανώνει το Κέντρο ή υποβάλλουν αίτηση για συμμετοχή σε σεμινάρια. Οι πληροφορίες χρησιμοποιούνται μόνο για τον προγραμματισμό, την οργάνωση, την παροχή και την αξιολόγηση της συγκεκριμένης υπηρεσίας ή προγράμματος και την επικοινωνία με το άτομο σχετικά με τη συμμετοχή του/της σε αυτό.

6. Πόσο καιρό διατηρούμε τις προσωπικές σας πληροφορίες;

Δεν διατηρούμε τα προσωπικά δεδομένα σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από όσο υπαγορεύουν οι σκοποί για τους οποίους τα συλλέγουμε. Η διάρκεια ενδέχεται να καθορίζεται από υποχρεώσεις τήρησης αρχείου ή τις συμβατικές ή νομικές υποχρεώσεις μας προς φορείς όπως οι δημόσιες αρχές και οι εξεταστικές επιτροπές.

7. Ποια είναι η νόμιμη βάση επεξεργασίας των Δεδομένων σας από το HCC;

Η επεξεργασία των στοιχείων του επισκέπτη/χρήστη της ιστοσελίδαwww.hcc.edu.gr είτε γίνεται για την εκτέλεση της σύμβασης πώλησης, είτε στηρίζεται στη συναίνεση του ίδιου του χρήστη.

Για τα Δεδομένα σας που σχετίζονται με την αποστολή μηνύματος επικοινωνίας και την αποστολή ενημερωτικού/διαφημιστικού υλικού (newsletter), το σύννομο της επεξεργασίας τους στηρίζεται στη δική σας συναίνεση. Ο Χρήστης συναινεί και αποδέχεται την επικείμενη επεξεργασία των στοιχείων των προσωπικών του δεδομένων για τις ανάγκες της ομαλής και ευχερούς μεταξύ των μερών συναλλαγής και έτσι παρέχει την ρητή συγκατάθεσή του στην συλλογή και επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων, όπως περιγράφεται παραπάνω.

Η επεξεργασία των Δεδομένων σας διενεργείται σύμφωνα με: 

  • τη συγκατάθεσή σας για να επεξεργαστούμε τα δεδομένα και τις πληροφορίες προσωπικού χαρακτήρα που σας αφορούν (π.χ. για την αποστολή μηνύματος επικοινωνίας και την αποστολή ενημερωτικού/διαφημιστικού υλικού (newsletter),
  • τους όρους της συμβατικής μας σχέσης,
  • την έννομη υποχρέωση του HCC
  • το έννομο συμφέρον του HCC

8. Ποιοι είναι οι αποδέκτες των Δεδομένων σας;

Αποδέκτες των Δεδομένων του επισκέπτη/χρήστη του ιστοτόπου ενδέχεται να είναι:

  • οι συνεργαζόμενες με εμάς επιχειρήσεις που υποστηρίζουν την κράτηση θέσεων σε εκδηλώσεις και τη διεξαγωγή ερωτηματολογίων (Survey Monkey).

9. Στέλνουμε τα Δεδομένα σας εκτός ΕΕ;

Δεν διαβιβάζουμε τα δεδομένα σας εκτός ΕΕ. Το Hellenic Culture Centre δεσμεύεται να συμμορφωθεί με το ισχύον νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων, ώστε να διασφαλίζεται η ασφάλεια των Δεδομένων σας

10. Είναι ασφαλή τα Δεδομένα σας;

Αναγνωρίζοντας τη σημασία της ασφαλείας των Προσωπικών Δεδομένων σας, έχουμε λάβει όλα τα κατάλληλα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα για την ασφάλεια και την προστασία των Δεδομένων σας από κάθε μορφής τυχαία ή αθέμιτη επεξεργασία. Τα εν λόγω μέτρα επανεξετάζονται και τροποποιούνται όταν κρίνεται απαραίτητο.

Η με οποιοδήποτε τρόπο επεξεργασία των Δεδομένων σας επιτρέπεται μόνο σε εξουσιοδοτημένα από εμάς πρόσωπα, εργαζόμενους, συνεργάτες μας και συμβαλλόμενους τρίτους, αποκλειστικά για τους ως άνω αναφερόμενους σκοπούς.

11. Ποια είναι τα δικαιώματά σας;

  • Έχετε δικαίωμα ενημέρωσης
    Κατά τη φάση της συλλογής όσο και σε κάθε μεταγενέστερη φάση επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων, έχετε πλήρη δυνατότητα για την άσκηση των νομίμων δικαιωμάτων σας, όπως περιγράφονται παρακάτω.
    Κατά το στάδιο της συλλογής των δεδομένων σας, από την περιήγηση στον ιστότοπό μας καθώς και σε κάθε μεταγενέστερη φάση επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων, λαμβάνετε γνώση της παρούσας ήδη από την κεντρική σελίδα του ιστοτόπου μαwww.hcc.edu.gr και ειδικότερα ενημερώνεστε ως προς τα παρακάτω:
    • την ταυτότητα και τα στοιχεία της επικοινωνίας μας,
    • τους σκοπούς της επεξεργασίας για τους οποίους προορίζονται τα Δεδομένα σας καθώς και τη νομική βάση για την επεξεργασία
    • τις σχετικές κατηγορίες Δεδομένων,
    • τους αποδέκτες των Δεδομένων,
    • τυχόν τρίτους φορείς, στους οποίους τα Δεδομένα διαβιβάζονται,
    • τα δικαιώματά σας.
  • Έχετε δικαίωμα πρόσβασης στα προσωπικά σας δεδομένα.
    Αυτό σημαίνει ότι έχετε το δικαίωμα να ενημερωθείτε από εμάς εάν επεξεργαζόμαστε Δεδομένα σας. Αν επεξεργαζόμαστε Δεδομένα σας μπορείτε να ζητήσετε να ενημερωθείτε για τον σκοπό της επεξεργασίας, το είδος των Δεδομένων σας που τηρούμε, σε ποιους τα δίνουμε, πόσο διάστημα τα αποθηκεύουμε, αν γίνεται αυτοματοποιημένη λήψη αποφάσεων, αλλά και για τα λοιπά δικαιώματα σας, όπως διόρθωσης, διαγραφής δεδομένων, περιορισμού της επεξεργασίας και υποβολής καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
  • Έχετε δικαίωμα διόρθωσης ανακριβών δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
    Αν διαπιστώσετε ότι υφίσταται λάθος στα Δεδομένα σας μπορείτε να μας υποβάλλετε αίτηση για να τα διορθώσουμε (π.χ. διόρθωση ονόματος ή ενημέρωση αλλαγής διεύθυνσης).
  • Έχετε δικαίωμα διαγραφής/δικαίωμα στη λήθη.
    Μπορείτε να μας ζητήσετε να διαγράψουμε τα δεδομένα σας αν δεν είναι απαραίτητα πλέον για τους ως άνω αναφερόμενους σκοπούς επεξεργασίας ή επιθυμείτε να ανακαλέσετε την συναίνεση σας στις περίπτωση που αυτή είναι η μόνη νόμιμη βάση.
  • Έχετε δικαίωμα φορητότητας των Δεδομένων σας.
    Μπορείτε να μας ζητήσετε να λάβετε σε αναγνώσιμη μορφή τα Δεδομένα που έχετε παράσχει ή να μας ζητήσετε να τα διαβιβάσουμε σε άλλο υπεύθυνο επεξεργασίας.
  • Έχετε δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας.
    Μπορείτε να μας ζητήσετε να περιορίσουμε την επεξεργασία των Δεδομένων σας για όσο χρόνο εκκρεμεί η εξέταση των αντιρρήσεων σας ως προς την επεξεργασία.
  • Έχετε δικαίωμα εναντίωσης και ανάκλησης συγκατάθεσης στην επεξεργασία των Δεδομένων σας.
    Μπορείτε να αντιταχθείτε στην επεξεργασία των Δεδομένων σας και εμείς θα σταματήσουμε την επεξεργασία των Δεδομένων σας, αν δεν υφίστανται άλλοι επιτακτικοί και νόμιμοι λόγοι που υπερισχύουν έναντι του δικαιώματος σας. Εάν έχετε δηλώσει τη συγκατάθεσή σας για τη συλλογή, επεξεργασία και χρήση των δεδομένων σας προσωπικού χαρακτήρα, μπορείτε να ανακαλέσετε την συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή με μελλοντική ισχύ.

12. Πώς μπορείτε να ασκήσετε τα δικαιώματα σας;

Για να ασκήσετε τα δικαιώματα σας, σε σχέση με τα προσωπικά σας δεδομένα, μπορείτε να απευθυνθείτε στο HCC στο τηλέφωνο 6944105484 ή μέσω της αποστολής email:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  (με τίτλο «Άσκηση δικαιώματος πρόσβασης/ διόρθωσης/ διαγραφής/ περιορισμού/ εναντίωσης».)

13. Πότε απαντάμε στα Αιτήματά σας;

Απαντάμε στα Αιτήματά σας δωρεάν χωρίς καθυστέρηση, και σε κάθε περίπτωση εντός (1) ενός μηνός από τότε που θα λάβουμε το αίτημα σας. Αν, όμως, το Αίτημα σας είναι πολύπλοκο ή υπάρχει μεγάλος αριθμός Αιτημάτων θα σας ενημερώσουμε εντός του μήνα αν χρειαστεί να λάβουμε παράταση άλλων (2) δύο μηνών εντός των οποίων θα σας απαντήσουμε.

Αν τα Αιτήματά σας είναι προδήλως αβάσιμα ή υπερβολικά ιδίως λόγω του επαναλαμβανόμενου χαρακτήρα τους, το HCC μπορεί να επιβάλει την καταβολή εύλογου τέλους, λαμβάνοντας υπόψη τα διοικητικά έξοδα για την παροχή της ενημέρωσης ή την εκτέλεση της ζητούμενης ενέργειας ή να αρνηθεί να δώσει συνέχεια στο Αίτημα.

14. Πού μπορείτε να απευθυνθείτε για την εξέλιξη των Αιτημάτων σας;

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο 6944105484.

15. Κάνουμε χρήση αυτοματοποιημένης λήψης αποφάσεων/ περιλαμβανομένης της κατάρτισης προφίλ κατά την επεξεργασία των Δεδομένων σας;

Δε λαμβάνουμε αποφάσεις, ούτε προβαίνουμε σε κατάρτιση προφίλ, βάσει αυτοματοποιημένης επεξεργασίας των Δεδομένων σας.

Γίνεται χρήση «cookies» στην ιστοσελίδα μας www.hcc.edu.gr πάντοτε μετά από ενημέρωση και συγκατάθεση σας.

16. Ποιο είναι το εφαρμοστέο δίκαιο κατά την επεξεργασία των Δεδομένων σας από εμάς;

Επεξεργαζόμαστε τα Δεδομένα σας σύμφωνα με το Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων 2016/679/ΕΕ, και εν γένει το ισχύον εθνικό και ευρωπαϊκό νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο για την προστασία προσωπικών δεδομένων.

Αρμόδια δικαστήρια για τυχόν αναφυόμενες διαφορές προκύπτουσες από θέματα που αφορούν τα προσωπικά σας δεδομένα είναι τα Δικαστήρια Αθηνών.

17. Πού μπορείτε να προσφύγετε αν παραβιάσουμε το ισχύον δίκαιο για την προστασία των Προσωπικών Δεδομένων;

Έχετε δικαίωμα να υποβάλλετε καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (www.dpa.gr), αν θεωρείτε ότι η επεξεργασία των Προσωπικών Δεδομένων σας παραβιάζει την κείμενη νομοθεσία περί προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

18. Πώς θα ενημερωθείτε για τυχόν τροποποιήσεις της παρούσας Πολιτικής;

Θα ενημερώνουμε την παρούσα Πολιτική όποτε αυτό είναι αναγκαίο. Εάν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στην Πολιτική ή στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε τα Προσωπικά Δεδομένα σας, θα σας ειδοποιούμε είτε δημοσιεύοντας μια ειδοποίηση σε εμφανές σημείο προτού οι αλλαγές τεθούν σε ισχύ είτε με κάθε άλλο πρόσφορο τρόπο. Σας ενθαρρύνουμε να διαβάζετε ανά τακτά διαστήματα την παρούσα Πολιτική για να γνωρίζετε πώς προστατεύονται τα Δεδομένα σας.

19. Πολιτική Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies στον ιστότοπο μας για τη διαχείριση των περιόδων σύνδεσης, για την παροχή εξατομικευμένων ιστοσελίδων και για την προσαρμογή διαφημιστικού και άλλου περιεχομένου ώστε να αντικατοπτρίζει τις ιδιαίτερες ανάγκες και τα ενδιαφέροντά σας. Επίσης τα cookies μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να συντάξουμε ανώνυμες, αθροιστικές στατιστικές που μας επιτρέπουν να αντιληφθούμε πώς το κοινό χρησιμοποιεί τον ιστότοπο μας και βοηθούν να βελτιώσουμε την δομή και το περιεχόμενό του. Δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε την προσωπική σας ταυτότητα από τις πληροφορίες αυτές. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης για να απορρίψετε ορισμένα ή και όλα τα cookies, εκτός των απολύτως απαραίτητων. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι κάποιες λειτουργίες είναι διαθέσιμες μόνο μέσω της χρήσης cookies και εάν επιλέξετε την απόρριψη των cookies, αυτές οι λειτουργίες ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμες.

Τι είναι τα cookies;

Τα «cookies» είναι μικρά κομμάτια αρχείων σε μορφή κειμένου, τα οποία αποθηκεύονται στον περιηγητή (browser) του Χρήστη όταν επισκέπτεται έναν ιστότοπο. Οι πληροφορίες οι οποίες αποθηκεύονται στον υπολογιστή του Χρήστη μπορεί να περιέχουν στοιχεία όπως ποιες είναι οι σελίδες που επισκέφτηκε ο Χρήστης, την ημερομηνία και την ώρα της επίσκεψης καθώς και κάποιον τυχαίο και μοναδικό αριθμό αναγνώρισης του Χρήστη. Με την χρήση αυτή, το Site είναι σε θέση να αποθηκεύσει χρήσιμες πληροφορίες για την περιήγηση του Χρήστη στο Site, καθώς και να διαβάσει τις πληροφορίες αυτές ώστε να προσφέρει στον Χρήστη μια ενοποιημένη εμπειρία περιήγησης.

Ποια cookies χρησιμοποιούμε στον ιστότοπο μας;

ΑπολΥτως απαραΙτητα cookies

Τα απολύτως απαραίτητα cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία του ιστότοπου, σας επιτρέπουν να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες του, όπως πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές ή χρήση του καλαθιού αγοράς. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία του ιστότοπου μας.

Τhird-party Cookies

Αυτά τα cookies τοποθετούνται από συνεργάτες μας για λογαριασμό μας. Με αυτά τα cookies συλλέγουν δεδομένα για την αλληλεπίδρασή σας με τον διαδικτυακό τόπο μας. Αυτά τα δεδομένα ενδέχεται να χρησιμοποιήσουν οι ως άνω συνεργάτες μας για να εξάγουν στατιστικά συμπεράσματα και να βελτιώσουν την εμπειρία σας ως επισκέπτη.

Cookies Λειτουργικότητας

Αυτά τα cookies επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές του χρήστη όπως το όνομα χρήστη, τη γλώσσα ή τη περιοχή ώστε να παρέχει βελτιωμένες και προσωποποιημένες λειτουργίες. Μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για την παροχή υπηρεσιών που έχουν ζητηθεί από το χρήστη, όπως προβολή βίντεο ή χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι πληροφορίες που συλλέγουν αυτά τα cookies μπορεί να γίνουν ανώνυμες και δεν είναι δυνατόν να παρακολουθήσουν την δραστηριότητα της περιήγησής σε άλλους ιστότοπους. Αν δεν δεχθείτε αυτά τα cookies, μπορεί να επηρεαστεί η απόδοση και λειτουργικότητα του ιστότοπου και να περιοριστεί η πρόσβασή σας σε περιεχόμενο του.

Cookies κοινωνικής δικτύωσης.

Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για τη διασύνδεση του λογαριασμού σας στα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης με τον ιστότοπό μας. Για παράδειγμα, για να σας επιτρέπεται να αναδημοσιεύετε και να μοιράζεστε με τους φίλους σας στα κοινωνικά δίκτυα πληροφορίες που υπάρχουν στην ιστοσελίδα μας ή να δηλώνετε ότι θέλετε να ακολουθήσετε τη σελίδα μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα cookies κοινωνικής δικτύωσης δεν απαιτούνται για την πλοήγηση σας στον ιστότοπο μας.

Πώς να ελέγξετε τα cookies;

Είναι στη διακριτική σας ευχέρεια να ελέγξετε ή/και να διαγράψετε τα cookies. Μπορείτε, επίσης, να ρυθμίσετε τον φυλλομετρητή (browser) που χρησιμοποιείτε κατά τέτοιον τρόπο, έτσι ώστε είτε να σας προειδοποιεί για τη χρήση cookies σε συγκεκριμένες υπηρεσίες των ιστοσελίδων, είτε να μην επιτρέπει την αποδοχή της χρήσης cookies σε καμία περίπτωση.

Ποια είναι τα δικαιώματα σας;

Έχετε τα δικαιώματα:

  • Πρόσβασης στα δεδομένα σας
  • Διόρθωσης ή Διαγραφής των δεδομένων σας
  • Φορητότητας των δεδομένων σας
  • Περιορισμού της επεξεργασίας των δεδομένων σας
  • Εναντίωσης στην επεξεργασία των δεδομένων σας
  • Άρσης της συγκατάθεσης σας για τη χρήση κάποιων ή του συνόλου των cookies και κατ’ επέκταση για την επεξεργασία των δεδομένων σας.

Πού μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για τη γενική χρήση cookies;

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη γενική χρήση των cookies, αλλά και των μεθόδων αποκλεισμού ή περιορισμού τους, θα βρείτε στις ιστοσελίδες http://www.allaboutcookies.org/ και http://www.youronlinechoices.com/gr/

Αλλαγές στην Πολιτική Cookies.

Η παρούσα Πολιτική Cookies ενδέχεται να τροποποιηθεί οποιαδήποτε στιγμή. Για το λόγο αυτό κρίνουμε σκόπιμο να ανατρέχετε τακτικά στην παρούσα Πολιτική. Η παρούσα τέθηκε σε ισχύ στις 20/05/2018. Σε περίπτωση τροποποίησής της θα αναφέρεται η ημερομηνία που αυτή έλαβε χώρα. Ισχύουσα θεωρείται πάντοτε η Πολιτική Cookies, όπως διαμορφώθηκε από την πιο πρόσφατη τροποποίηση.

     

Για περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με την παρούσα Πολιτική, αλλά και κάθε ζήτημα σχετικό με την επεξεργασία των Δεδομένων σας και την άσκηση των δικαιωμάτων σας, μπορείτε να μας απευθύνεστε στο τηλέφωνο 6944105484 στην δ/νση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) ifigenia@hcc.edu.gr

Διδασκαλία Ελληνικών σε Πρόσφυγες

Το Online σεμινάριο στη Διδασκαλία της Ελληνικής σε Πρόσφυγες απευθύνεται σε φιλολόγους ελληνικής και ξένων φιλολογιών με μικρή εμπειρία στο αντικείμενο αυτό, αλλά και σε έμπειρους εκπαιδευτές ενηλίκων που θέλουν να ανανεώσουν τις γνώσεις τους.

Οι εκπαιδευτές είναι πιστοποιημένοι και έχουν όλοι μεγάλη πείρα στη διδασκαλία σε Πρόσφυγες. Μεταφέρουν πρακτικές γνώσεις και εμπειρίες και παίζουν επίσης τον ρόλο του Μέντορα για τους εκπαιδευόμενους καθηγητές. Το πρόγραμμα  είναι σχεδιασμένο έτσι, ώστε να μάθουν οι εκπαιδευόμενοι τα ουσιώδη στοιχεία της διδακτικής πρακτικής, να ευαισθητοποιηθούν για το προσφυγικό θέμα και να αποκτήσουν σημαντικά εργαλεία και δεξιότητες σχεδιασμού και υλοποίησης προγραμμάτων ελληνομάθειας για πρόσφυγες. Συμπεριλαμβάνεται επίσης συμβουλευτική υποστήριξη (mentoring) στους συμμετέχοντες για ένα χρόνο μετά την έναρξη του σεμιναρίου, ώστε να επιλύονται τυχόν νέες προκλήσεις στην εργασία τους, εάν χρειάζεται.

Το σεμινάριο αυτό μπορεί, με επιπλέον κόστος και με βάση την Πρακτική Εξάσκηση και την Παρακολούθηση αληθινών μαθημάτων σε πρόσφυγες και δια ζώσης σεμιναρίων, να οδηγήσει στην Πιστοποίηση EUROLTA, η οποία παρέχεται από τον διεθνή οργανισμό ICCInternational Language Association http://www.icc-languages.eu/.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ του ONLINE ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ -Νοέμβριος 2020- Μάρτιος 2021, 200 ΩΡΕΣ

Α. Το προσφυγικό ζήτημα σήμερα στην Ευρώπη και στην Ελλάδα

  • Το προφίλ και οι ανάγκες διαφόρων κατηγοριών προσφύγων, ενηλίκων και ανηλίκων

Β. Η Διδασκαλία και η οργάνωσή της

  • Διάγνωση επιπέδου ελληνομάθειας και κατάταξη των μαθητών σε τμήματα
  • Δημιουργία αναλυτικού προγράμματος και σχεδιασμός του μαθήματος
  • Διδασκαλία κειμένου, αφομοίωση λεξιλογίου, διδασκαλία μορφολογικών δομών, εξεύρεση και δημιουργία διδακτικών υλικών
  • Η ανομοιογένεια της τάξης ως πρόκληση

Γ. Η διάσταση του πολιτισμού στα μαθήματα

  • Επιλογή και χρήση πολιτιστικών υλικών, αξιοποίηση των διαπολιτισμικών στοιχείων
  • Παραγωγή νέων εκπαιδευτικών υλικών για την πολιτισμική ένταξη

Δ. Μεθοδολογία άτυπων μορφών μάθησης (Tandem, Language Café). Το μάθημα έξω από την τάξη

Ε. Εισαγωγή στις αρχές της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης

ΣΤ. Η Πιστοποίηση της ελληνομάθειας: κατηγορίες εξετάσεων, προετοιμασία για εξετάσεις, νομικό πλαίσιο

Ζ. Φορείς που διδάσκουν την ελληνική γλώσσα σε πρόσφυγες: προγράμματα, ιδιαιτερότητες.  

Έναρξη: 2 Νοεμβρίου 2020 -  Λήξη: 30 Μαρτίου 2021, Διάρκεια: 200 ώρες

Δίδακτρα: 250 ευρώ. Περιλαμβάνονται online σύγχρονες και ασύγχρονες συναντήσεις, υλικά σεμιναρίου, βεβαίωση παρακολούθησης. Για μέλη μη κυβερνητικών οργανώσεων που δραστηριοποιούνται εθελοντικά στη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας ισχύει έκπτωση 20%.

Επίσης υπάρχει η δυνατότητα Πιστοποίησης EUROLTA  για την διδασκαλία ξένων γλωσσών και της ελληνικής ως ξένης γλώσσας σε ενηλίκους. Η Πιστοποίηση παρέχεται από τον διεθνή οργανισμό ICC – International Language Association, που εδρεύει στην Φρανκφούρτη και είναι σύμβουλος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του Συμβουλίου της Ευρώπης σε θέματα πολυγλωσσίας. Τα επιπλέον δίδακτρα για την κατάθεση φακέλου Πιστοποίησης είναι 500 ευρώ και περιλαμβάνουν και 32 ώρες επιπλέον δια ζώσης σεμιναρίων  στην Αθήνα ή στη Σαντορίνη καθώς και την  δυνατότητα πρακτικής εξάσκησης  σε Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (6 παρακολουθήσεις και τέσσερις διδασκαλίες σε μαθήματα για πρόσφυγες). Το πρόγραμμα αυτό της Πιστοποίησης θα ολοκληρωθεί μόλις οι εκπαιδευόμενοι παρακολουθήσουν τις δια ζώσης συναντήσεις και κάνουν τις διδασκαλίες και τις παρακολουθήσεις μαθημάτων. 

Δείτε την αναλυτική ανακοίνωση εδώ και βρείτε εδώ την αίτηση εγγραφής. Επικοινωνία: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., τηλ. 22860 82820, 6944105484

Εκπαιδευτές (δύο ή τρεις από τους παρακάτω εκπαιδευτές κάθε φορά)

ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ, ΜΑ, Διευθύντρια του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού, εκπαιδεύτρια καθηγητών. Απόφοιτη της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθήνας και του Διακρατικού Μεταπτυχιακού προγράμματος «Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα» των Πανεπιστημίων Αθήνας και Λονδίνου. Συγγραφέας πέντε βιβλίων για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως μητρικής και ως ξένης. Εκπαιδεύτρια καθηγητών, καθηγήτρια ελληνικής σε ξενόγλωσσους, εκπαιδεύτρια στα ανθρώπινα δικαιώματα. Πιστοποιημένη Eurolta Master Trainer (Εκπαιδεύτρια Εκπαιδευτών των εκπαιδευτών Ενηλίκων).

ΝΙΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΑ, Απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθήνας και του Διακρατικού Μεταπτυχιακού προγράμματος «Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα» των Πανεπιστημίων Αθήνας και Λονδίνου καθώς και του Μεταπτυχιακού «Πολιτισμικής Τεχνολογία» του Πανεπιστημίου Αιγαίου.  Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής EUROLTA, εκπαιδευτής καθηγητών  και μέλος της Ομάδας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Διεθνούς Αμνηστίας. Από το 1995 διδάσκει εθελοντικά σε μετανάστες και πρόσφυγες, σε άτομα με αναπηρία και στην LGBT κοινότητα.

ΓΙΩΤΑ ΜΠΟΥΖΙΟΥ , ΜΑ, Απόφοιτη της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθήνας και του Διακρατικού Μεταπτυχιακού προγράμματος «Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα» των Πανεπιστημίων Αθήνας και Λονδίνου. Διδάσκει ελληνικά σε δημόσιο Λύκειο. Ήταν υπεύθυνη για την οργάνωση του προγράμματος Ελληνικών σε μετανάστες και πρόσφυγες στη Μη Κυβερνητική Οργάνωση Εθελοντική Εργασία Αθήνας, για περισσότερα από δέκα χρόνια.

ΗΛΙΑΔΑ ΔΙΑΜΑΝΤΩΝΗ, Εκπαιδεύτρια ενηλίκων της ελληνικής ως ξένης γλώσσας στο Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού από το 2014 και εθελόντρια εκπαιδεύτρια σε μετανάστες και πρόσφυγες στο διαπολιτισμικό σχολείο «Γέφυρες» στην Κυψέλη από το 2010. Έκανε σπουδές στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, έχει εκπαιδευτεί στην διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας μέσω διαδικτύου. Πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια EUROLTA.

ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΡΟΖΗΣ, ΜΑ, Απόφοιτος του Τμήματος Ιστορίας και Εθνολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης,  με Ειδίκευση στην Ευρωπαϊκή Ιστορία από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εργάστηκε σε ερευνητικά προγράμματα στο Ιστορικό Αρχείο της  Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε και στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Εκπαιδεύτηκε στη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας και εργάζεται ως καθηγητής ελληνικής στη Μη Κυβερνητική Οργάνωση Mosaik για πρόσφυγες στη Λέσβο, ενώ για ενάμιση χρόνο εργάστηκε στη Μόρια. Πιστοποιημένος εκπαιδευτής EUROLTA.

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ, Καθηγητής γερμανικής γλώσσας, απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής Αθήνας. Εκπαιδεύτηκε στη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας και εργάζεται ως Υπεύθυνος της ομάδας καθηγητών στο Ελληνικό Συμβούλιο για τους Πρόσφυγες και ως καθηγητής ελληνικής σε πρόσφυγες.   Πιστοποιημένος εκπαιδευτής EUROLTA.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΡΑΝΕΝΤΣΗ, στέλεχος του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας, μέλος της ομάδας για τη συγγραφή και επεξεργασία εξεταστικών δοκιμασιών, αξιολογήτρια και βαθμολογήτρια των παραγωγικών και δεκτικών δεξιοτήτων των εξετάσεων, υπεύθυνη για τη σύνταξη και την επιμέλεια υποστηρικτικού υλικού για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας. Απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων  με μεταπτυχιακές σπουδές στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ με εμπειρία στη διδασκαλία παλλινοστούντων και ατόμων με ειδικές δεξιότητες. Επιμορφώτρια στην Ενότητα «Γλωσσική Διδασκαλία σε παιδιά» σε προγράμματα του  Υπουργείου Παιδείας για την κατάρτιση από απόσταση των διδασκόντων την ελληνική ως  ξένη γλώσσα.

Διδασκαλία Ελληνικών σε Πρόσφυγες

Το Online σεμινάριο στη Διδασκαλία της Ελληνικής σε Πρόσφυγες απευθύνεται σε φιλολόγους ελληνικής και ξένων φιλολογιών με μικρή εμπειρία στο αντικείμενο αυτό, αλλά και σε έμπειρους εκπαιδευτές ενηλίκων που θέλουν να ανανεώσουν τις γνώσεις τους.

Οι εκπαιδευτές είναι πιστοποιημένοι και έχουν όλοι μεγάλη πείρα στη διδασκαλία σε Πρόσφυγες. Μεταφέρουν πρακτικές γνώσεις και εμπειρίες και παίζουν επίσης τον ρόλο του Μέντορα για τους εκπαιδευόμενους καθηγητές. Το πρόγραμμα  είναι σχεδιασμένο έτσι, ώστε να μάθουν οι εκπαιδευόμενοι τα ουσιώδη στοιχεία της διδακτικής πρακτικής, να ευαισθητοποιηθούν για το προσφυγικό θέμα και να αποκτήσουν σημαντικά εργαλεία και δεξιότητες σχεδιασμού και υλοποίησης προγραμμάτων ελληνομάθειας για πρόσφυγες. Συμπεριλαμβάνεται επίσης συμβουλευτική υποστήριξη (mentoring) στους συμμετέχοντες για ένα χρόνο μετά την έναρξη του σεμιναρίου, ώστε να επιλύονται τυχόν νέες προκλήσεις στην εργασία τους, εάν χρειάζεται.

Το σεμινάριο αυτό μπορεί, με επιπλέον κόστος και με βάση την Πρακτική Εξάσκηση και την Παρακολούθηση αληθινών μαθημάτων σε πρόσφυγες και δια ζώσης σεμιναρίων, να οδηγήσει στην Πιστοποίηση EUROLTA, η οποία παρέχεται από τον διεθνή οργανισμό ICCInternational Language Association http://www.icc-languages.eu/.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ του ONLINE ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ - Νοέμβριος 2020 - Μάρτιος 2021, 200 ΩΡΕΣ

Α. Το προσφυγικό ζήτημα σήμερα στην Ευρώπη και στην Ελλάδα

  • Το προφίλ και οι ανάγκες διαφόρων κατηγοριών προσφύγων, ενηλίκων και ανηλίκων

Β. Η Διδασκαλία και η οργάνωσή της

  • Διάγνωση επιπέδου ελληνομάθειας και κατάταξη των μαθητών σε τμήματα
  • Δημιουργία αναλυτικού προγράμματος και σχεδιασμός του μαθήματος
  • Διδασκαλία κειμένου, αφομοίωση λεξιλογίου, διδασκαλία μορφολογικών δομών, εξεύρεση και δημιουργία διδακτικών υλικών
  • Η ανομοιογένεια της τάξης ως πρόκληση

Γ. Η διάσταση του πολιτισμού στα μαθήματα

  • Επιλογή και χρήση πολιτιστικών υλικών, αξιοποίηση των διαπολιτισμικών στοιχείων
  • Παραγωγή νέων εκπαιδευτικών υλικών για την πολιτισμική ένταξη

Δ. Μεθοδολογία άτυπων μορφών μάθησης (Tandem, Language Café). Το μάθημα έξω από την τάξη

Ε. Εισαγωγή στις αρχές της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης

ΣΤ. Η Πιστοποίηση της ελληνομάθειας: κατηγορίες εξετάσεων, προετοιμασία για εξετάσεις, νομικό πλαίσιο

Ζ. Φορείς που διδάσκουν την ελληνική γλώσσα σε πρόσφυγες: προγράμματα, ιδιαιτερότητες.  

Έναρξη: 2 Νοεμβρίου 2020 -  Λήξη: 30 Μαρτίου 2021, Διάρκεια: 200 ώρες

Δίδακτρα: 250 ευρώ. Περιλαμβάνονται online σύγχρονες και ασύγχρονες συναντήσεις, υλικά σεμιναρίου, βεβαίωση παρακολούθησης. Για μέλη μη κυβερνητικών οργανώσεων που δραστηριοποιούνται εθελοντικά στη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας ισχύει έκπτωση 20%.

Επίσης υπάρχει η δυνατότητα Πιστοποίησης EUROLTA  για την διδασκαλία ξένων γλωσσών και της ελληνικής ως ξένης γλώσσας σε ενηλίκους. Η Πιστοποίηση παρέχεται από τον διεθνή οργανισμό ICC – International Language Association, που εδρεύει στην Φρανκφούρτη και είναι σύμβουλος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του Συμβουλίου της Ευρώπης σε θέματα πολυγλωσσίας. Τα επιπλέον δίδακτρα για την κατάθεση φακέλου Πιστοποίησης είναι 500 ευρώ και περιλαμβάνουν και 32 ώρες επιπλέον δια ζώσης σεμιναρίων  στην Αθήνα ή στη Σαντορίνη καθώς και την  δυνατότητα πρακτικής εξάσκησης  σε Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (6 παρακολουθήσεις και τέσσερις διδασκαλίες σε μαθήματα για πρόσφυγες).

Δείτε την αναλυτική ανακοίνωση εδώ και βρείτε εδώ την αίτηση εγγραφής. Επικοινωνία: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.,  τηλ. 22860 82820, 6944105484

Εκπαιδευτές (δύο ή τρεις εκπαιδευτές από τους παρακάτω κάθε φορά)

ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ, ΜΑ, Διευθύντρια του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού, εκπαιδεύτρια καθηγητών. Απόφοιτη της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθήνας και του Διακρατικού Μεταπτυχιακού προγράμματος «Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα» των Πανεπιστημίων Αθήνας και Λονδίνου. Συγγραφέας πέντε βιβλίων για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως μητρικής και ως ξένης. Εκπαιδεύτρια καθηγητών, καθηγήτρια ελληνικής σε ξενόγλωσσους, εκπαιδεύτρια στα ανθρώπινα δικαιώματα. Πιστοποιημένη Eurolta Master Trainer (Εκπαιδεύτρια Εκπαιδευτών των εκπαιδευτών Ενηλίκων).

ΝΙΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΑ, Απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθήνας και του Διακρατικού Μεταπτυχιακού προγράμματος «Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα» των Πανεπιστημίων Αθήνας και Λονδίνου καθώς και του Μεταπτυχιακού «Πολιτισμικής Τεχνολογία» του Πανεπιστημίου Αιγαίου.  Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής EUROLTA, εκπαιδευτής καθηγητών  και μέλος της Ομάδας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Διεθνούς Αμνηστίας. Από το 1995 διδάσκει εθελοντικά σε μετανάστες και πρόσφυγες, σε άτομα με αναπηρία και στην LGBT κοινότητα.

ΓΙΩΤΑ ΜΠΟΥΖΙΟΥ , ΜΑ, Απόφοιτη της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθήνας και του Διακρατικού Μεταπτυχιακού προγράμματος «Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα» των Πανεπιστημίων Αθήνας και Λονδίνου. Διδάσκει ελληνικά σε δημόσιο Λύκειο. Ήταν υπεύθυνη για την οργάνωση του προγράμματος Ελληνικών σε μετανάστες και πρόσφυγες στη Μη Κυβερνητική Οργάνωση Εθελοντική Εργασία Αθήνας, για περισσότερα από δέκα χρόνια.

ΗΛΙΑΔΑ ΔΙΑΜΑΝΤΩΝΗ, Εκπαιδεύτρια ενηλίκων της ελληνικής ως ξένης γλώσσας στο Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού από το 2014 και εθελόντρια εκπαιδεύτρια σε μετανάστες και πρόσφυγες στο διαπολιτισμικό σχολείο «Γέφυρες» στην Κυψέλη από το 2010. Έκανε σπουδές στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, έχει εκπαιδευτεί στην διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας μέσω διαδικτύου. Πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια EUROLTA.

ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΡΟΖΗΣ, ΜΑ, Απόφοιτος του Τμήματος Ιστορίας και Εθνολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης,  με Ειδίκευση στην Ευρωπαϊκή Ιστορία από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εργάστηκε σε ερευνητικά προγράμματα στο Ιστορικό Αρχείο της  Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε και στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Εκπαιδεύτηκε στη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας και εργάζεται ως καθηγητής ελληνικής στη Μη Κυβερνητική Οργάνωση Mosaik για πρόσφυγες στη Λέσβο, ενώ για ενάμιση χρόνο εργάστηκε στη Μόρια. Πιστοποιημένος εκπαιδευτής EUROLTA.

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ, Καθηγητής γερμανικής γλώσσας, απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής Αθήνας. Εκπαιδεύτηκε στη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας και εργάζεται ως Υπεύθυνος της ομάδας καθηγητών στο Ελληνικό Συμβούλιο για τους Πρόσφυγες και ως καθηγητής ελληνικής σε πρόσφυγες.   Πιστοποιημένος εκπαιδευτής EUROLTA.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΡΑΝΕΝΤΣΗ, στέλεχος του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας, υπεύθυνη για την συγγραφή και επεξεργασία εξεταστικών δοκιμασιών για όλα τα επίπεδα ελληνομάθειας, αξιολογήτρια και βαθμολογήτρια των παραγωγικών και δεκτικών δεξιοτήτων των εξετάσεων  και μέλος επιτροπών αξιολόγησης ευρωπαϊκών  προγραμμάτων. Ειδίκευση στην Παιδαγωγική και μεταπτυχιακές σπουδές στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, με εμπειρία στη διδασκαλία παλιννοστούντων. Επιμορφώτρια στην Ενότητα «Γλωσσική Διδασκαλία σε παιδιά» σε προγράμματα του  Υπουργείου Παιδείας για την κατάρτιση από απόσταση των διδασκόντων την ελληνική ως  ξένη γλώσσα.

Σεμινάρια εκπαίδευσης καθηγητών γλωσσών

Τα σεμινάρια εκπαίδευσης καθηγητών γλωσσών και ιδιαίτερα  της ελληνικής ως ξένης/ δεύτερης γλώσσας προσφέρονται από το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού σε διδάσκοντες την ελληνική ως ξένη και ως δεύτερη γλώσσα από το 2000. Αφορούν στη διδακτική μεθοδολογία και στην προετοιμασία νέων διδασκόντων αλλά και στην ανταλλαγή υλικών και ιδεών μεταξύ έμπειρων συναδέλφων.

Το Πρόγραμμα Κατάρτισης EUROLTA μπορεί να οδηγήσει στην Πιστοποίηση καθηγητών όλων των Ξένων Γλωσσών και της Ελληνικής ως Ξένης / Δεύτερης Γλώσσας σε ενηλίκους EUROLTA. Τα Πιστοποιητικά απονέμονται από το Διεθνές Δίκτυο Γλωσσών International Language Network ICC http://www.icc-languages.eu/  

Τα σεμινάρια στην Ελλάδα παρακολουθούν εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα και από το εξωτερικό, οι οποίοι διδάσκουν ή θέλουν να διδάξουν την ελληνική γλώσσα.

Οι διδάσκοντες την ελληνική ως ξένη / δεύτερη γλώσσα σε ενηλίκους ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ μπορούν να λάβουν υποτροφία για να καλύψουν όλα τα έξοδα των σεμιναρίων αυτών (δίδακτρα, διαμονή, διατροφή, εισιτήρια). Για να λάβετε περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με τη γραμματεία του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού.

Τα διαδικτυακά σεμινάρια προσφέρονται με βάση τις αρχές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να μπορεί κάθε εκπαιδευόμενος να κάνει τον δικό του προσωπικό σχεδιασμό της επιμόρφωσής του. Προφέρονται στις εξής μορφές:

  • σεμινάρια ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ. Οι συναντήσεις έχουν συμβουλευτικό χαρακτήρα mentoring και είναι συνήθως προσωπικές. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί διδακτικό υλικό το οποίο απαιτεί μελέτη σε χρόνο που ο εκπαιδευόμενος επιλέγει. Στην περίπτωση αυτή στέλνει στην εκπαιδεύτρια / τον εκπαιδευτή   κάποιες εργασίες, οι οποίες συνήθως έχουν άμεση σχέση με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει στη διδασκαλία.
  • σεμινάρια ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ με βάση μελέτη υλικών αλλά και με διαντίδραση μέσω Skype και Forum με την εκπαιδεύτρια / τον εκπαιδευτή και τους συνεκπαιδευόμενους
  • σεμινάρια ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ με μία από τις δύο προηγούμενες μορφές και παράλληλα ένταξή του σε ομάδα που συναντιέται δια ζώσης σε τακτά χρονικά διαστήματα, σε σεμινάριο κατάρτισης στην Αθήνα, την Σαντορίνη και άλλες πόλεις.  

 

Ο Σχεδιασμός μιας διδακτικής ενότητας και μιας σειράς μαθημάτων με βάση τις ανάγκες και τα χαρακτηριστικά των σπουδαστών της νέας ελληνικής (15 ώρες-70 ευρώ)

2/11/20-2/12/20 ή 1-31/3/21

online

 

Η διδασκαλία του κειμένου σε όλα τα επίπεδα ελληνομάθειας (30 ώρες-110 ευρώ) 1/12/20-17/1/21

online

 

Η online διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης/ δεύτερης γλώσσας σε ενηλίκους μαθητές (100 ώρες-450 ευρώ, 4/1-15/5/21) – μπορεί να πιστοποιηθεί και με το σύστημα EUROLTA (150 ώρες-650 ευρώ, 4/1-15/7/21)

online

 

Η διδασκαλία της ελληνικής σε πρόσφυγες (200 ώρες-250 ευρώ, 2/11/20-30/3/21) – μπορεί να πιστοποιηθεί και με το σύστημα EUROLTA (250 ώρες-500 ευρώ)

online

 

Πιστοποίηση EUROLTA CERTIFICATE (250 ώρες-900 ευρώ, 1/11/20-30/8/21)

Δια ζώσης+ online

 

Πιστοποίηση EUROLTA DIPLOMA (250 ώρες-900 ευρώ, 1/11/20-30/8/21 )

Δια ζώσης+ online

 

Bring lessons to Life through Drama techniques (56 ώρες- 590 ευρώ, 24-30/5/20 ή 8-14/11/20: θα μετατεθεί η ημερομηνία, ρωτήστε τη Γραμματεία) στα αγγλικά

Δια ζώσης( Σαντορίνη)

 

Γλωσσικά παιχνίδια για όλες τις τάξεις γλώσσας- Language Games for all language classes (40 ώρες- 450 ευρώ, 23-29/8/21 θα μετατεθεί η ημερομηνία, ρωτήστε τη Γραμματεία) σε ελληνικά και αγγλικά

Δια ζώσης (Σαντορίνη)

 

Διδάσκοντας ελληνικά σε ενηλίκους (40 ώρες - 450 ευρώ , 22-26 Νοεμβρίου 2019, Αθήνα ή 10-14 Ιουλίου 2020, Σαντορίνη ή: 16 ώρες, 210 ευρώ, 22-24 Νοεμβρίου 2019, Αθήνα ή 10-12 Ιουλίου 2020, Σαντορίνη θα μετατεθεί η ημερομηνία, ρωτήστε τη Γραμματεία)

Δια ζώσης (Αθήνα ή Σαντορίνη)

 

Μαθαίνοντας να διδάσκουμε Ελληνικά (40 ώρες - 450 ευρώ , 29 Νοεμβρίου - 03 Δεκεμβρίου 2019, Αθήνα, ή 17-21 Ιουλίου 2020, Σαντορίνη ή: 16 ώρες, 210 ευρώ, 29 Νοεμβρίου - 01 Δεκεμβρίου 2019, Αθήνα ή 17-21 Ιουλίου 2020, Σαντορίνη θα μετατεθεί η ημερομηνία, ρωτήστε τη Γραμματεία)

Δια ζώσης (Αθήνα ή Σαντορίνη)

 

Η Ελληνική ως Ξένη Γλώσσα (40 ώρες - 450 ευρώ , 13-17 Μαρτίου 2020, Αθήνα θα μετατεθί η ημερομηνία, ρωτήστε τη Γραμματεία

Ή 31 Ιουλίου -04 Αυγούστου 2020, Σαντορίνη ή: 16 ώρες, 210 ευρώ, 13-15 Μαρτίου 2020, Αθήνα ή 31 Ιουλίου - 02 Αυγούστου 2020, Σαντορίνη θα μετατεθεί η ημερομηνία, ρωτήστε τη Γραμματεία)

Δια ζώσης (Αθήνα ή Σαντορίνη)

 

Ελληνικά σε Μη Φυσικούς Ομιλητές (40 ώρες - 450 ευρώ , 15-19 Μαρτίου 2019, Αθήνα ή 10-14 Αυγούστου 2019, Σαντορίνη ή: 16 ώρες, 210 ευρώ, 15-17 Μαρτίου 2019, Αθήνα ή 10-12 Αυγούστου 2019, Σαντορίνη θα μετατεθεί η ημερομηνία, ρωτήστε τη Γραμματεία)

Δια ζώσης (Αθήνα ή Σαντορίνη)

 

Δείτε εδώ όλα τα σεμινάρια με υποτροφίες.

Δείτε εδώ όλα τα online σεμινάρια.