Γιώτα Μαρρέ
Νάτσινα Αναστασία
Απόφοιτος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου της Αθήνας, κάτοχος μεταπτυχιακού και διδακτορικού διπλώματος από το Πανεπιστήμιο της
Οξφόρδης. Έχει διδάξει ελληνική γλώσσα και λογοτεχνία σε ξενόγλωσσους στο Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού και έχει
συνεργαστεί στον σχεδιασμό του Προγράμματος Λογοτεχνίας. Διδάσκει Νεοελληνική Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης και στο Ελληνικό Ανοικτό
Πανεπιστήμιο.
Τράπαλης Γιώργος
Ο Γιώργος Τράπαλης (Αθήνα, 1965) φοίτησε στη Νομική Σχολή Αθηνών και στη συνέχεια σπούδασε γλωσσολογία στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών.
Από το 1993 ασχολείται επαγγελματικά με τη λεξικογραφία ως υπεύθυνος λεξικογραφικών προγραμμάτων και επιμελητής στο ΚΕΝΤΡΟ ΛΕΞΙΚΟΛΟΓΙΑΣ ΕΠΕ (βλ. www.lexicon.gr). Στο ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ διδάσκει από το 2000 Ελληνικά σε αλλοδαπούς μεταφραστές και διερμηνείς της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Συνεργάστηκε ακόμη με τις εκδόσεις ΠΑΠΥΡΟΣ (ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΠΥΡΟΣ-ΛΑΡΟΥΣ-ΜΠΡΙΤΑΝΙΚΑ). Έχει παρουσιάσει γλωσσολογικά και λεξικογραφικά άρθρα σε διεθνή συνέδρια, έχει δημοσιεύσει γλωσσολογικά και φιλολογικά άρθρα και έχει κάνει ομιλίες λεξικογραφικού περιεχομένου στο πλαίσιο μεταπτυχιακών προγραμμάτων. Έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά προγράμματα του Πανεπιστημίου και του Πολυτεχνείου Αθηνών.
Είναι μέλος της ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ EΝΩΣΗΣ ΛΕΞΙΚΟΓΡΑΦΙΑΣ (EURALEX) και της ΒΟΡΕΙΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΛΕΞΙΚΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ (DSNA) και εταίρος της ΦΙΛΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
Έχει συμμετάσχει σε τηλεοπτικές εκπομπές για την ελληνική γλώσσα.
Συνέταξε το Γλωσσάρι στο έργο του Νίκου Καββαδία (Εκδ. Άγρα, 1992, Β΄ ΈΚΔ. αναθεωρημένη και συμπληρωμένη 2004) και επιμελήθηκε την έκδοση διηγημάτων του ποιητή Δ. Χριστοδούλου Η έξοδος και άλλα διηγήματα (Εκδ. Αλεξάνδρεια, 1996).
Έχει επιμεληθεί φιλολογικά και εκδοτικά διάφορα επιστημονικά βιβλία και άλλα έντυπα.
Μιλάει Αγγλικά και Ιταλικά.
Γεωργιάδου Ιφιγένεια
Η Ιφιγένεια Γεωργιάδου είναι Διευθύντρια στο Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού, www.hcc.edu.gr και Διευθύντρια Σπουδών στην Εταιρεία Πολιτιστικής Ανάπτυξης Λέσβου ΑΙΟΛΙΣ www.aeolis.edu.gr. Απόφοιτη του Πανεπιστημίου Αθήνας (Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Φιλοσοφίας) και του Διακρατικού Μεταπτυχιακού προγράμματος «Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα» των Πανεπιστημίων Αθήνας και Λονδίνου (University of London, Institute of Education). Διδάσκει την ελληνική ως ξένη γλώσσα από το 1979 σε ενηλίκους και παιδιά, και αποκλειστικά σε ενηλίκους στο Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού και αλλού από το 1995. Έχει μετεκπαιδευτεί στις θεατρικές τεχνικές στη διδασκαλία και στη Εκπαίδευση Ενηλίκων. Συγγραφέας τριών βιβλίων για τη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας. Εκπαιδεύτρια καθηγητών, καθηγήτρια ελληνικής σε ξενόγλωσσους, εκπαιδεύτρια στα ανθρώπινα δικαιώματα. Πιστοποιημένη Eurolta Master Trainer (Εκπαιδεύτρια Εκπαιδευτών Ενηλίκων). Ιδρυτικό μέλος της ΩΣΜΩΣΗΣ-Κέντρο Τεχνών και Διαπολιτισμική Αγωγής. Συντονίστρια ευρωπαϊκών ερευνητικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την ελληνική ως ξένη/ δεύτερη γλώσσα και τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
Ερευνητικό έργο
- Τα ατομικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών που διδάσκουν την ελληνική ως ξένη γλώσσα στη μη τυπική εκπαίδευση (2004)
- Το επαγγελματικό προφίλ των εκπαιδευτικών που διδάσκουν την ελληνική ως ξένη γλώσσα σε ενηλίκους (2004)
- Οι λόγοι για τους οποίους μαθαίνουν ελληνικά οι ενήλικοι ξενόγλωσσοι (2000)
- Η πολιτική της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη Δια Βίου Εκπαίδευση (2000)
- Η εκπαιδευτική πολιτική για τη γλωσσική εκπαίδευση ενηλίκων μεταναστών στην Ελλάδα
- Η αναγκαιότητα της Διαπολιτισμικής Συμβουλευτικής σε εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές που διδάσκουν σε πολιτισμικά ανομοιογενείς τάξεις
- Οι άξονες και τα στοιχεία που πρέπει να περιέχει ένα διδακτικό εγχειρίδιο για την ελληνική ως ξένη γλώσσα (1999)