Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού | Hellenic Culture Centre

 

 

Διεθνές Σχολείο Ελληνικής Γλώσσας και Πολιτισμού στη Σαντορίνη

από το ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

www.hcc.edu.gr

 

Μετά από 21 χρόνια διδασκαλίας της ελληνικής ως ξένης γλώσσας στην Ικαρία, στη Λέσβο και στην Αθήνα, βρισκόμαστε πλέον σε ένα νέο μέρος. Από το 2014, τα καλοκαιρινά μαθήματα ελληνικής γλώσσας και πολιτισμού του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού γίνονται στην πανέμορφη Σαντορίνη, με την υποβλητική ατμόσφαιρα του ηφαιστειακού τοπίου, και συγκεκριμένα στο γραφικό Μεγαλοχώρι με τα γεμάτα φως κυκλαδίτικα χρώματα.

Μια παρέα ανθρώπων από όλον τον κόσμο μιλά και εκφράζεται στα ελληνικά, τραγουδά, χορεύει και συμμετέχει στα πολιτιστικά δρώμενα του νησιού με κέντρο τη γνώση, το σεβασμό και την αγάπη για την ελληνική γλώσσα και τον ελληνικό πολιτισμό. Το κέφι της ελληνικής παράδοσης αλλά και το ανήσυχο πνεύμα της σύγχρονης Ελλάδας θα ζωντανέψουν μέσα από ήχους και λέξεις ελληνικές που εκφράζουν διαχρονικές και πανανθρώπινες αξίες με το δικό τους ξεχωριστό χρώμα.

 

photo comp 2

 

«Όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια, ο θεός γελάει!» 😊

Λόγω της κρίσης COVID-19 το θερινό Διεθνές Σχολείο Ελληνικής Γλώσσας και Πολιτισμού στη Σαντορίνη θα προσφέρει μόνο ιδιαίτερα μαθήματα μαζί με όλες τις σχετικές πολιτιστικές δραστηριότητες. Ελάτε με τους  φίλους και τους συγγενείς σας και απολαύστε αποκλειστικές υπηρεσίες! Ιδιαίτερα μαθήματα ελληνικής γλώσσας θα προσφέρονται καθ’ όλη τη διάρκεια του 2021 για όσες ώρες επιθυμείτε. Δημιουργήστε το δικό σας ευέλικτο πρόγραμμα Γλώσσας και Διακοπών!

ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ

  • Εντατικά Προγράμματα Νέας Ελληνικής για μη φυσικούς ομιλητές διάρκειας μίας εβδομάδας (20+7 ωρών): Το πρόγραμμα λαμβάνει χώρα από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9:00 έως τις 13:30 ή από τις 11:30 έως τις 16:30. Τα δίδακτρα περιλαμβάνουν ένα διαδραστικό υπαίθριο εργαστήριο διάρκειας 7 ωρών, που λαμβάνει χώρα κάθε Σάββατο. Γλώσσα εργασίας: Ελληνικά (όλοι οι καθηγητές μιλούν τουλάχιστον δύο ξένες γλώσσες, αν χρειαστούν). Δείτε εδώ για τις ημερομηνίες έναρξης, τα επίπεδα και τα δίδακτρα.
  • Ιδιαίτερα μαθήματα ελληνικής γλώσσας, σχεδιασμένα ανάλογα με τις ανάγκες του μαθητή. Γλώσσα εργασίας: Ελληνικά (όλοι οι καθηγητές μιλούν τουλάχιστον δύο ξένες γλώσσες, αν χρειαστούν). Δείτε εδώ για τα δίδακτρα για το ιδιαίτερο μάθημα.
  • Ταχύρρυθμα προγράμματα εκμάθησης της Ελληνικής γλώσσας για αρχάριους (crash course 2 ωρών). Για τους επισκέπτες της Σαντορίνης που θέλουν να έρθουν σε μια πρώτη επαφή με τη μαγεία της ελληνικής γλώσσας.
  • Μενού Δραστηριοτήτων: Γνωριμία με την πλούσια τοπική ιστορία και τις παραδόσεις του Αιγαίου, κατανόηση του σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού. Γλώσσα εργασίας: Αγγλικά και Ελληνικά. Οι  μαθητές των Εντατικών Προγραμμάτων Νέας Ελληνικής Γλώσσας μπορούν να επιλέξουν δραστηριότητες από το Μενού με μειωμένο κόστος. Οι προγραμματισμένες δραστηριότητες πραγματοποιούνται ανάλομα με τον αριθμό των συμμετεχόντων. Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες.

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ

Για τη Σαντορίνη δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Έχει ανακηρυχθεί το ομορφότερο νησί της Μεσογείου και ένα από τα δέκα ομορφότερα μέρη στον κόσμο, με τοπίο που θα σας κόψει την ανάσα.

Το Μεγαλοχώρι βρίσκεται σε απόσταση 7 χμ. από τα Φηρά, την πρωτεύουσα του νησιού. Έχει διατηρήσει το παραδοσιακό του χρώμα και είναι ένα από τα λίγα χωριά που χαρακτηρίζονται, και τυπικά, ως παραδοσιακά. Περιτριγυρίζεται από αμπελώνες και είναι γεμάτο με εκκλησίες με δαντελένια καμπαναριά και με άσπρα σπίτια σε στενά δρομάκια.

Το Μεγαλοχώρι είναι πολύ κοντά στον Πύργο και στο Εμπορείο. Και τα τρία χωρία δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς τουριστικοί προορισμοί, είναι ήσυχα ακόμα και τον Αύγουστο, και προσφέρουν πολλές επιλογές για διαμονή και φαγητό σε χαμηλές τιμές.

Θα βρείτε το σχολείο μας στη δεύτερη είσοδο του χωριού, απέναντι από την παραδοσιακή ταβέρνα του Γερομανώλη.

photo comp 4

 

   

ΔΙΑΜΟΝΗ

Οι μαθητές διαμένουν σε άλλα ξενοδοχεία και πανσιόν με ειδικές μειωμέμνες τιμές. Ζητήστε μας τον κατάλογο με τα προτεινόμενα καταλύματα για τους μαθητές μας.

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ


Το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού εξειδικεύεται στη διδασκαλία της ελληνικής ως Ξένης και ως Δεύτερης γλώσσας από το 1995. Στόχος του είναι η προβολή της ελληνικής γλώσσας και του ελληνικού πολιτισμού και η ανάπτυξη γλωσσικών και διαπολιτισμικών δεξιοτήτων σε όλους τους πολίτες στο πλαίσιο της πολυπολιτισμικής πραγματικότητας.

Ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1995 από το νησί Ικαρία, όπου διοργάνωνε με επιτυχία επί δέκα χρόνια ένα από τα πρώτα καλοκαιρινά σχολεία για ελληνικά στην Ελλάδα, με μαθήματα ελληνικών, πολιτιστικές δραστηριότητες αλλά και σεμινάρια καθηγητών που διδάσκουν την ελληνική ως ξένη γλώσσα, και συνέχισε τη δράση του στην Αθήνα, όπου τώρα εδρεύει, αλλά και σε επιλεγμένα μέρη της ελληνικής περιφέρειας και του εξωτερικού (Λέσβος, Βρυξέλλες).

Η κατάρτιση διδασκόντων στη διδακτική μεθοδολογία συμπληρώνεται με σεμινάρια εξειδίκευσης στη Διαπολιτισμική εκπαίδευση, στην Εκπαίδευση ενηλίκων και στην Εκπαίδευση για την Ειρήνη.

Το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού στελεχώνεται από έμπειρο και εξειδικευμένο διδακτικό προσωπικό (φιλολόγους, γλωσσολόγους, μεταφραστές ) καθώς και από ειδικούς συνεργάτες (νομικούς, οικονομολόγους, κοινωνικούς ανθρωπολόγους, κοινωνιολόγους, πολιτικούς επιστήμονες), οι οποίοι εργάζονται στους τομείς της διδασκαλίας και της έρευνας. Συνεργάζεται με αντίστοιχους φορείς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και συμμετέχει σε εθνικά, ευρωπαϊκά και διεθνή προγράμματα.

 

Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού

Γιώτα Μαρρέ

Απόφοιτος του τμήματος Νεοελληνικών και Βυζαντινών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών και του μετεκπαιδευτικού σεμιναρίου σε μαθήματα του Τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά σεμινάρια για εκπαιδευτικά και φιλολογικά θέματα και έχει συμμετάσχει στην παραγωγή διδακτικών υλικών στον τομέα της διδασκαλίας της νέας ελληνικής σε ξενόγλωσσους. Από το 1986 εργάζεται ως διορισμένη φιλόλογος στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Έχει συντονίσει μαθητικές θεατρικές ομάδες και σχολικά προγράμματα βιβλιοφιλίας, ενώ διατελεί υπεύθυνη της σχολικής ομάδας ψυχολογικής στήριξης. Συνεργάζεται με το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού ως διδάσκουσα στα σεμινάρια Λογοτεχνίας και Νεότερης Ελληνικής Ιστορίας. Μιλάει ιταλικά.

Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού

Νάτσινα Αναστασία

Απόφοιτος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου της Αθήνας, κάτοχος μεταπτυχιακού και διδακτορικού διπλώματος από το Πανεπιστήμιο της
Οξφόρδης. Έχει διδάξει ελληνική γλώσσα και λογοτεχνία σε ξενόγλωσσους στο Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού και έχει
συνεργαστεί στον σχεδιασμό του Προγράμματος Λογοτεχνίας. Διδάσκει Νεοελληνική Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης και στο Ελληνικό Ανοικτό
Πανεπιστήμιο.

Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού

Τράπαλης Γιώργος

Ο Γιώργος Τράπαλης (Αθήνα, 1965) φοίτησε στη Νομική Σχολή Αθηνών και στη συνέχεια σπούδασε γλωσσολογία στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών.
Από το 1993 ασχολείται επαγγελματικά με τη λεξικογραφία ως υπεύθυνος λεξικογραφικών προγραμμάτων και επιμελητής στο ΚΕΝΤΡΟ ΛΕΞΙΚΟΛΟΓΙΑΣ ΕΠΕ (βλ. www.lexicon.gr). Στο ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ διδάσκει από το 2000 Ελληνικά σε αλλοδαπούς μεταφραστές και διερμηνείς της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Συνεργάστηκε ακόμη με τις εκδόσεις ΠΑΠΥΡΟΣ (ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΠΥΡΟΣ-ΛΑΡΟΥΣ-ΜΠΡΙΤΑΝΙΚΑ). Έχει παρουσιάσει γλωσσολογικά και λεξικογραφικά άρθρα σε διεθνή συνέδρια, έχει δημοσιεύσει γλωσσολογικά και φιλολογικά άρθρα και έχει κάνει ομιλίες λεξικογραφικού περιεχομένου στο πλαίσιο μεταπτυχιακών προγραμμάτων. Έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά προγράμματα του Πανεπιστημίου και του Πολυτεχνείου Αθηνών.
Είναι μέλος της ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ EΝΩΣΗΣ ΛΕΞΙΚΟΓΡΑΦΙΑΣ (EURALEX) και της ΒΟΡΕΙΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΛΕΞΙΚΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ (DSNA) και εταίρος της ΦΙΛΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
Έχει συμμετάσχει σε τηλεοπτικές εκπομπές για την ελληνική γλώσσα.
Συνέταξε το Γλωσσάρι στο έργο του Νίκου Καββαδία (Εκδ. Άγρα, 1992, Β΄ ΈΚΔ. αναθεωρημένη και συμπληρωμένη 2004) και επιμελήθηκε την έκδοση διηγημάτων του ποιητή Δ. Χριστοδούλου Η έξοδος και άλλα διηγήματα (Εκδ. Αλεξάνδρεια, 1996).
Έχει επιμεληθεί φιλολογικά και εκδοτικά διάφορα επιστημονικά βιβλία και άλλα έντυπα.
Μιλάει Αγγλικά και Ιταλικά.

Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού

Γεωργιάδου Ιφιγένεια

ig

Η Ιφιγένεια Γεωργιάδου είναι Διευθύντρια στο Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού, www.hcc.edu.gr και Διευθύντρια Σπουδών στην Εταιρεία Πολιτιστικής Ανάπτυξης Λέσβου ΑΙΟΛΙΣ www.aeolis.edu.gr. Απόφοιτη του Πανεπιστημίου Αθήνας (Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Φιλοσοφίας) και του Διακρατικού Μεταπτυχιακού προγράμματος «Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα» των Πανεπιστημίων Αθήνας και Λονδίνου (University of London, Institute of Education). Διδάσκει την ελληνική ως ξένη γλώσσα από το 1979 σε ενηλίκους και παιδιά,  και αποκλειστικά σε ενηλίκους στο Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού και αλλού από το 1995.  Έχει μετεκπαιδευτεί στις θεατρικές τεχνικές στη διδασκαλία και στη Εκπαίδευση Ενηλίκων. Συγγραφέας τριών βιβλίων για τη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας. Εκπαιδεύτρια καθηγητών, καθηγήτρια ελληνικής σε ξενόγλωσσους, εκπαιδεύτρια στα ανθρώπινα δικαιώματα. Πιστοποιημένη Eurolta Master Trainer (Εκπαιδεύτρια Εκπαιδευτών Ενηλίκων). Ιδρυτικό μέλος της ΩΣΜΩΣΗΣ-Κέντρο Τεχνών και Διαπολιτισμική Αγωγής. Συντονίστρια ευρωπαϊκών ερευνητικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την ελληνική ως ξένη/ δεύτερη γλώσσα και τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση

Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού

Ερευνητικό έργο

Το Κέντρο υλοποιεί έρευνες οι οποίες στηρίζουν και συμπληρώνουν το εκπαιδευτικό μας έργο και την ευρύτερη ερευνητική δραστηριότητα στο χώρο της εκπαίδευσης. Μέχρι σήμερα έχουμε ολοκληρώσει και παρουσιάσει σε εθνικά και διεθνή συνέδρια τις εξής έρευνες:
  • Τα ατομικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών που διδάσκουν την ελληνική ως ξένη γλώσσα στη μη τυπική εκπαίδευση (2004)
  • Το επαγγελματικό προφίλ των εκπαιδευτικών που διδάσκουν την ελληνική ως ξένη γλώσσα σε ενηλίκους (2004)
  • Οι λόγοι για τους οποίους μαθαίνουν ελληνικά οι ενήλικοι ξενόγλωσσοι (2000)
  • Η πολιτική της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη Δια Βίου Εκπαίδευση (2000)
  • Η εκπαιδευτική πολιτική για τη γλωσσική εκπαίδευση ενηλίκων μεταναστών στην Ελλάδα
  • Η αναγκαιότητα της Διαπολιτισμικής Συμβουλευτικής σε εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές που διδάσκουν σε πολιτισμικά ανομοιογενείς τάξεις
  • Οι άξονες και τα στοιχεία που πρέπει να περιέχει ένα διδακτικό εγχειρίδιο για την ελληνική ως ξένη γλώσσα (1999)